Delikız’ın Albümü


Fotoğraf çekmeyi oldum olası severdim ama eğitim alıp birde Türkiye’nin en eski ve en saygın  kurumlarından İFSAK’a  (İstanbul Fotoğraf ve Sinema Amatörleri Kulübü) üye olduktan sonra foroğraf çekmek benim için ayrı bir boyut kazandı… Üyesi olduğum bu kurum çerçevesinde yaklaşık bir sene çalışmaları devam eden  bir proje çalışması yaparak ”Eskidar’dan Üsküdar’a” isimli bir sergi yaptık, hala da yeni başlayan ”yaşama tutunanlar” isimli bir proje çalışmasına devam ediyorum arkadaşlarımla… Zaman zamanda bazı tanıdıklarımın vasıtası ile doğum fotoğrafları çekiyorum.

Fotoğraf çekmek benim hayatımın bir parçası oldu artık her ne kadar son aylarda gereken zamanı ayıramıyor olsam da bu durum fotoğrafın benim dünyamda ki önemini değiştirmiyor. O nedenle bloğumun bu bölümünde geçmişten gelenler ve yeni eklenenlerle fotoğraflarımı sizlerle de paylaşmayı planlıyorum.

Şimdiden iyi seyirler….

Bir Cevap Yazın

