Tatlı Söz Yılanı Deliğinden Çıkarır(mı)


Kurutma makinem bozuldu ve iki haftadır tamir edilemedi. Parçası değişecek-miş, ama parça ellerinde yok-muş, Almanya’dan genel merkezden sipariş vermeleri gerekiyor-muş, üç gün sonra arayacaklar-mış. Aradılar aradım parçanın gelmesi 4 haftayı bulur ocak ayı başlarında gelecek dediler. Bunu söyleyene durumumun aciliyetini, bir parçanın Almanyadan yürüyerek gelse daha hızlı gelebileceğini, bu kadar gecikmenin normal olmadığını güzel bir ses tonu, yumuşak ve nazik bir uslup ile izah ettim,  yapacak bişey yok deyip neredeyse suratıma kapattı.

Müşteri hizmetlerini aradım, durumu anlattım, yine güzel bir ses tonu, yumuşak ve nazik bir uslup ile bu durumun daha erken düzeltilmesi için ricada bulundum, maalesef yapılabilecek bir şey yok, teknik servis ne dediyse odur,  bekleyeceksiniz dediler. Yüksek bir ses tonu ve kaba bir uslupla bu durumu asla kabul etmediğimi makinemin garanti kapsamında olduğunu gerekirse bekletmek yerine makinemi yenisiyle değiştirmelerini istediğimi, geçen sene üretim hatasından kaynaklanan arızada da yine böyle beklettiklerini, her defasında beni böyle bekletemeyeceklerini höykürerek anlattım. Peki, o zaman daha üst mercilere iletiriz cevabını aldım.
Sonucun değişeceğini ummuyordum ama dün bir bayan aradı ve parçanın diğer servislerden araştırılarak temin edildiğini ve yarın servis elemanının gelip makinemi tamir edeceğini bildirdi. NASIL YANİ.
Bu durum beni acayip şaşırttı kibarca defalarca durumumu anlatmam birşey ifade etmedi ama atılan bir fırça, kullanılan sert ve kaba bir uslup hemen işi olduruverdi. Neden bu ülkede işler böyle yürüyor? Sanırsın herkes mazoşist🙂 E be canım kardeşim madem bu işin daha kısa sürede netice verek bir çözümü var da neden hem beni sinirlendirip uslubumu bozmama sebep oluyor hem de durduk yere fırça yiyip kendine acı çektiriyorsun.
Okulda bize Türkçe ya da Edebiyat derslerinde öğretilmişti ya atasözlerimiz konusu işlenirken; üzerine birde kompozisyonlar yazdırmışlardı, hani nedemiş atalarımız  ”TATLI SÖZ YILANI DELİĞİNDEN ÇIKARIR” diye bağlardık ya sonuç kısmını yok yokkkkkk bunda kesin bir yanlışlık var bu söz acilen Türk atasözleri kitabından çıkartılmalı  bu kesin bir Çin atasözü çünkü Türklerde işe yaramıyor.

2 Yorum to “Tatlı Söz Yılanı Deliğinden Çıkarır(mı)”

  1. Aynı dertten Berkay’da muzdarip. Arkadaşlarıyla oyuncak kavgasında lütfen konuşarak anlaşın dediğimde ‘ Anne konuşarak anlamıyor işte anlamıyomusun” diye bana çıkışıyor :)))) O da kendi çapında haklımı ne🙂

  2. E haklı tabi çocuk… Bas fırçayı Berkay🙂

Bir Cevap Yazın

