Tek İhtiyacım Biraz Anlayış


Beni tanıyanlar bilir, dışa dönük, pozitif, güler yüzlü, cıvıl cıvıl, arkadaş sevdalısı bir insanımdır. Altını çiziyorum insanımdır; bir melek ya da doğaüstü güçleri olan bir kahraman değilim. Bende her insan gibi etten ve kemikten yaratılmışım, duygularım var, ne kadar güçlü görünsem de zaman zaman gücümün tükendiği durumlarım olabiliyor.

Son bir yıldır herkesin tanıdığı Delikız profilinden biraz farklıyım ve bunun farkındayım. Alışık olmadığım türden, sıkıntılı, karmaşık, zorlayıcı bir yıl geçirdim hala da durumumda bir değişiklik yok.  Sorunlarımı ve yaralarımı insanlarla paylaşamıyorum artık, daha doğrusu paylaşmıyorum bunu öğreneli uzun zaman oldu.  Çünkü büyüyorum, olgunlaşıyorum hayatın bana yaşattıklarından iyi kötü tecrübeler kazanıp kendimi olası yaralanmalardan korumaya çalışıyorum.  Bir söz vardır ya ‘’insanlara asla yaralarını gösterme çünkü sana vurmak istediklerinde ilk oraya vururlar’’ diye… Bunun doğruluğunu yaşayarak öğrenmiş olmanın üzüntüsünü yaşıyorum.

Kendilerinin bu güne kadar iyi ve kötü günlerinden sürekli yanında olduğum beni sürekli gülen dert tasa tutmaz biri sanan, kendilerini her ihtiyacın üzerinde gören bazı arkadaşlarım, sürekli her telefon konuşmasında bin türlü sitem edip duruyorlar. Bazıları ise son zamanların en tiksindiğim laf sokma trendi olan Facebook durum yazılarına yazdıkları özlü sözlerle tepki veriyorlar.

Sevgili arkadaşlarım evet kimseyi çok fazla aramıyorum, kimseye tarafımdan alıştırılmış oldukları ilgiyi alakayı gösteremiyorum, kimseyle yeteri kadar görüşemiyorum. Çünkü ayrıntılarını paylaşmak istemediğim çok ama çok zor bir sınavdan geçiyorum. Bedenim yorgun, ruhum yorgun ve kırgın, biraz ruhumu dinlendirmeye çalışıyorum, biraz kendimle sadece ve sadece kendimle kalmak istiyorum, bu sıkıntılı günlerimde arkadaşlarımdan en azından geçmiş günlerin hatırına biraz anlayış bekliyorum, anlayabiliyor musunuz?

Beni vefasızlık ve ya diğer kendi kafanızda oluşturduğunuz sıfat kalıplarından birine sokmadan önce keşke bir düşünebilseydiniz bu farklılığın sebebi ne olabilir acaba bir sıkıntısı mı var diye.

Bu dönem maalesef böyle ve kısa sürmesini dilediğim bir süre de böyle olacak. Bu da bir tecrübe benim için en azından yaşadığım olumsuzlukların elime bir zorunluk olarak tutuşturduğu bu elekten geçenler kalacak benimle. Tek istediğim biraz anlayış ve iki çift tatlı söz…

Yazacak ya da en azından yazmayı istediğim öyle çok şey var ki… Ama ne kadar yazarsam yazayım hep biraz eksik kalacak gibi… O yüzden bir şarkı yükledim günün videosu kısmına… Dileyenler geri kalanını orada bulabilirler…

Bir Cevap Yazın

