Sevgililer Gününü SEVMİYORUM!!!


Hemen hemen her insan gibi sevmeyi seviyorum, sevilmeyi de elbette; birçok kadın gibi çikolataya bayılıyorum bende, gülleri de seviyorum, tıpkı tüm çiçekleri sevdiğim gibi, bir de tüm bunlar sevdiğim adamın elinden bana sunulduğunda her şey iki katı değerleniyor gözümde…

Ama gel gör ki ben bu ”Sevgililer Günü” denen hede-hödö yü sevmiyorum arkadaş sev-mi-yo-rum. Sevgi gibi bir sonsuz bir duygunun bir güne (14 Şubat) hapsetmeye çalışırmış gibi dallandırılıp budaklandırılmasından hoşlanmıyorum; değerinin üç-dört katı bedele satılan hediyelerle sevgi dağıtılmasını anlayamıyorum.

Sevginin şekli olur mu, bana göre olmaz, her tür şekilciliklerden nefret ediyorum,  kalp şeklindeki tüm balonları tek tek patlatmak istiyorum. Tüm bu düşüncelerime rağmen kadınlık hormonlarıma yenilip İstiklal’e kurulmuş kalpli hatıra ağacının altında fotoğraf çektiren kafamı kaldırımlara sürtüp kıvılcım çıkartmak istiyorum.

Bu gün yine her şey her sene olduğu gibi başlayacak ve bitecek. Ne mi olacak; çiçekçiler bir yılda kazandığı parayı bir günde kazanacak, ellerinde kalmış mallara iki kalpli taş yapıştıran firmalar ellerindeki stokları eritmiş olacak.  Hediye almayı unutan erkekler beş karış suratla karşılanacak, son anda hatırlayan ve cebinde biraz parası olan içinden geldiği için değil sırf karı dırdırı çekmemek için soluğu kuyumcuda alacak ve son anda bu büyük tehlikeden yırtacak.

Yanlış anlaşılmasın sakın, insanların bir birine hediye almasına karşı değilim aksine sonuna kadar desteklerim amacı sevgi olan her faaliyeti… Ancaaaakkkkkkkkk…. İnsan belli bir günde, bir zorunluluk gibi hediye almaya mahkum bırakılıyorsa işte ona karşıyım, hiçbir özen ya da düşünce barındırmayan, parayı bastırdım aldım tarzı hediyelerle sevgiyi ifade etme şeklindeki samimiyetsizliğe karşıyım.

Bırakın çiçeği, böceği arkadaşlar, koşulsuzca sevin, sevilin; bir gün değil, cebiniz ve yüreğiniz elverdiğince her gün birbirinizi sevindirin. Sırf birileri biraz daha fazla para kazansın diye yeni yeni icat edilmiş bu tür günlerde, hediye peşinde koşarak yormayın hem cebinizi,  hem de beyninizi…

ALTIN, GÜMÜŞ, PIRLANTA,

ZÜMRÜT, SEDEF, YAKUTLA,

KİM MUTLU OLMUŞ DÜNYADA ?

BİRTEK İÇTEN GÜLÜŞ,

BİR TATLI SÖZ, BİR ÖPÜŞ,

SEVDALI BİR TEK BAKIŞ

YETER BANA…..

Bir Cevap Yazın

