Hep bir engel, hep bir sorun


Blog tutmaya karar verdiğimde bu konuda istikrarlı olacağımdan çok emindim, yazmayı da seviyordum,paylaşmayıda buna ayıracak zamanım da var gibiydi açıkçası. Ama bu yıl herşey üstüste geldi, ölümler,hastalıklar yüzünden stres ve koşuşturmaca içerisinde didinip durdum.

Allah bu günümüzü aratmasın ama artık yetsin gerçekten bu kadar üstüste gelince insan toparlanamıyor.

Her bundan sonra yazmaya ara vermeyeceğim dediğimde bir üzücü olay daha meydana geliyor ve ben bir koşuşuşturma içinde buluyorum kendimi. Hal böyle olunca da yazmak falan hak getire.

Uzun süredir yine yoktum ortalarda ama mazeretlerim de hiç küçük değil hepsini tek tek anlatacağım.

Etiketler: , ,

Bir Cevap Yazın

