Doğal bir görünüm için AFFINITONE


Eskisi kadar çok yapamasamda hemen hemen her kadın gibi makyaj  benim içinde önemli.  Hastalıkla ya da stresle mücadele ettiğim günlerde aynadaki yansımam beni mutlu etmiyorsa birkaç sihirli dokunuş hemen bir tazelenme yaratıyor bende. Maykaj malzemesi alışverişi ise benim için muhteşem bir ziyafetken bu güne kadar neredeyse bir servet harcamış olmam nedeniyle eşim içinse bir kabus. Çünkü hiç bir konuda marka takıntım olmamasına rağmen makyaj malzemesi sözkonusu olunca tam bir sabit fikirliyim bir şeye dadandımmı öldür billah yıllarca başka bir ürüne kafamı çevirip bakmam.

Fontöten ise işin en hassas kısmı benim için, bir kere sürdüğünde maske gibi durmayacak  ince olacak ama aynı zamanda kapatıcılığından da ödün vermeyecek , karma bir cildim olduğu için yağlanma eğilimi olan bölgelerde dağılma ve parlama yapmayacak biter miiii bitmez nemlendirme özelliği olacak,  sürdükten sonra sanki pudra sürmüşüm gibi ipeksi bir hal alacak üzerine bir allık iş bitmiş olacak.

 

İşte tüm bu yazdıklarımı ben yıllarca Max Factor Colour Adapt fondötende bulmuştum o nedenle de dönüp piyasa da ne var yeni ne çıkmış v.s bakmıyordum bile. Aslında renk konusunda sıkıntılıydım çünkü max factor renk gamını değiştirdi ve yenisinde benim yıllardır kullandığım renk artık yoktu o nedenle bende benzer ama içime sinmeyen başka bir renkle idare ediyordum.

Geçtiğimiz günlerde bambaşka bir amaçla dışarı çıkmıştım ama tesadüfen girdiğim kozmetik ürünler satan dükkanda satıcının çok yoğun ısrarı ile gönülsüzce MAYBELLINE AFFINITONE fondöteninin  03 ligt sandbeige tonunu denedim ve gözlerime inanamadım sonuç ve özellikler tam istediğim gibiydi asıl şoku ise fiyatını sorunca yaşadım çünkü neredeyse kullandığım diğer markanın dörttebir fiyatınaydı. Şuan kullandığım ürün neredeyse bitmek üzere olduğundan hemen satın aldım. İstekleri benimle aynı doğrultuda olanlar için kesinlikle tavsiye ediyorum. Beyaz tenliyseniz benim aldığım ton gerçekten muhteşem, kayısı-şeftali rengi bir allıkla gerçekten nefis bir kombinasyon oluyor.

Duyduk -Duymadık Demeyin!!!

2 Yorum to “Doğal bir görünüm için AFFINITONE”

  1. Paylaştığınız yazı için teşekkürler. Ben de beyaz tenliyim ve maybelline affinitone fondötenin 7 tane ton seçeneği var. kendime uygun olanı uzun bir araştırma sonucu buldum.🙂 E vitaminli nemlendirici özelliği olması ise süper. ayrıca çok doğal bir görüntü yakalıyorsunuz. Maybelline’in ürünleri kaliteli fiyatları ise çok uygun. Bence bizim de istediğimiz bu.🙂 Tekrar teşekkürler.

  2. Uygun fiyat & kaliteli ürün sonuna kadar aynı fikirdeyim. Sevgiler..

Bir Cevap Yazın

