Online Alışveriş Bana Göre Değil-miş


Çağımızın en büyük nimetlerinin başına gelen internetin hayatımızdaki yeri azımsanamayacak boyutlarda artık. Güncel hayatın koşuşturması içinde en kolay ve en pratik şekilde habere,bilgiye hadi bunlarıda geçtim yemekten kıyafete her şeye bir tık uzaklıktayız. Ama o bir tık sanırım bana herkeste olduğundan daha bir uzak.

Alış-veriş için bütün bir gün mağzaların tozunu attıra attıra ayaklarım patlaya kadar gezmek bana her zamandaha cazip gelse de gerek vakitsizlikten, gerek erkeklerin klasik alışveriş sendromunun İsot’un yüzündeki yansımasını görmemek için,  gerekse şu meşhur indirim kampanyalarının janjanlı cazibesinin dişi kişi bünyesindeki etkilerinden sebep ben de  bu on line alışveriş kervanına katıldım. Başlarda hoşuma da gitti hazır evden çok fazla çıkma imkanı bulamıyorken alışverişlerimi ertelemek yerine tık tık tık hopppp her şey elime gelecek-ti.

Öncelikle hani şu herşeyin orada olduğunu idda eden bir site var ya şu sıralar ”boş vermişim dünyaya” şarkısın müziğini kendine uyarlayıp caanım dizilerimizin arasına reklam kabusu olarak giren işte oraya kayıt oldum ve bir banyo takımı sipariş ettim. Teslim süresi 3 iş günüyken birden 7 güne çıktı hadi neyse dedik bu defa da gelen ürünün bir parçası eksik çıktı. Eksik ürünü ben ne yapayım tabiki iade ettim 10 gün geçti param hala hesabıma yatmadı, yatmadığı gibi iade ettiğim o ürünü yanlışlıkla tekrar gönderdiler; aşağı yukarı 15. gündeyiz hala haber yok. Müşteri temsilcileri yetersiz bilgiye sahip vs.

Sonrasında başka bir sanal pazardan bir banyo paspası sipariş verdim o da gecikti ama en azından doğru geldi. Ancak ürünün ekranda görünen renkleri ile bizzat kendisinin renkleri arasında sanırım 10 ton falan fark var. Ya sabır deyip aldım artık yapıcak bir şey yok çok da sırıtmadı zaten.

Vee en son olarak şuan beynimde şu an adı bile bir kakafoni yaratan meşhur siteden,  kampanyalı fiyattan nevresim siparişi verdim, zamanında geldi Allah’ı var. Memnunmuyum tabiki değilim. Nevresimin yastık kılıfları resimde gösterilenden bambaşka bir desen,alakası yok, buyrun burdan yakın. Hele kumaşının kalitesizliğini anlatmaya da yazmaya da deymez. Kes küçük küçük, yap toz bezi o derece.

Ben mi bu işi beceremiyorum yoksa bu online alışveriş yine bir sanal kandırmaca mı çözemedim a dostlar. Çözeniniz varsa anlatıversin bir zahmet . Çünkü ben online alış-amıyorum ve veriş-emiyorum…

Bir Cevap Yazın

