Gebe miyim değil miyim…


acabaGebemiyim değilmiyim, Normal gebelikmi, biyokimyasal gebelik mi , yoksa aman Allahım dış gebelik mi derken son kez o masaya uzandığımda tir tir titriyordum korkudan hem bebeğimin benimle olmamasından hemde dış gebelik olup ameliyat olmak belkide tüplerimden birini kaybetmekten korkuyordum…

O minik keseciği ilk gördüğümde hissettiklerimi hiç kelimelere dökemedim sanırım bir ömür de dökemeyeceğim. Allahım nasıl bir his , nasıl bir rahatlamadır bu. Ben ağladım doktor baktı ben ağladıkça hem doktor ve hemşire şaştı kaldı, muayeneyi bitirmek zorunda kaldı… 5+4 haftalık hamileydim… Doktor bişeyler söyledi ama ben onu duymuyordum bile… iki hafta sonra kalp atışlarını duymak için çağırdı…

Gidin başımdan kötü düşünceler beni üzmekten başaka bir işe yaramıyorsunuz… Bu iki haftalık bekleme süreci de tam bir kabustu, bir dünya boş gebelik(kesenin oluşup içinde bebek oluşmaması) hikayesi duydum sağdan soldan, illaki sevincimi boğazımda düğümleyecek bir endişem olmasa şaşardım zaten… Neyseki zaman geldi ve İsotumla gidip bebişkonun içimde atlar koşuyormuş sesi çıkartan kalp atışlarını da duyduk. Doktor artık 12. haftada görüşürüz dedi ama sanırım yüz ifademden bunun benim için katlanılması zor bir süre olduğunu anlayınca sen dayanamazsın şimdi o yüzden 9. haftada da gel dedi..

Bir Cevap Yazın

