Pompomlu Fasulyem büyüyor…


pompomBen anneliğin o iç yakan sıcaklığını ilk kez 9. haftada, o, bir fasulyeye monte edilmiş 4 adet ponponuyla (kol ve bacak olacak çıkıntılar) içimde ben henüz hissetmesemde oynamaya başlayan bebeğimin görüntüyle hisettim… iki damla yaş süzüldü gözümden ve hala o fotoğrafa her baktığımda da süzülmeye devam ediyor…

ilk üç ay, bana göre gebeliğin en keyifsiz ve boş zamanıydı. Çoğunluğun aksine ne mide bulantısı ne de uyku hali var üzerimde sadece düşük tansiyon problemi nedeniyle pelte kıvamına getiren bir halsizlik. Sanki hamile değildim. Tabi tam bir pimpirikzade olan bendeniz bundan da işkillenmiştim çünkü çevremdeki arkadaşlarım gebeliğin ilk zamankarı kusmaktan helak olmuştu ve bunun çocuğun içinde canlı olduğunun bir göstergesi olduğunu söylüyorlardı… Tüm genellemeler yanlıştır bunu şimdi daha iyi anlıyorum..

Artık üç hafta bir doktor kontrolümüz vardı ve zaman hiç geçmiyordu… Gittiğim muayenede duyduğum iyi haberlerin etkisi en fazla bir hafta beni sakinleştiriyor kalan iki hafta benim içinde, bebeğimin babası İsot için de tam bir kabus oluyordu. Kaç kere gündüzün yada gecenin bir vakti ağlaya ağlaya yakın civarda başka bir hastaneye gidip bebişkomun kalp atışlarını dinleyip , minik fasulye tanesi olan tipini gördüm de de bir ohhh dedim. Zavallı İsot maddi manevi göçtü resmen… Hele o hastanede hasta kabuldeki kızcağız kesin beni her gördüğünde geliyor yine bizim deli diyordu kesin:-)

Bir Cevap Yazın

