İt’s a ??????


12İlk üç ayın yani en riskli dönemin son bulduğu 12. haftada minik bebek iyice belirginleşen elleri, kolları ve bacaklarıyla tam bir minyatür insan şekline bürünmüştü. Ayrıca bu haftanın bir özelliği daha vardı çünkü bebişkomuzun cinsiyetini öğrenecektik.

Allah biliyor ya gebe olduğumu ilk öğrendiğim dakikada kendime sonra da ondan bebek diye bahseden doktora da İsot’a da o bir kız ve ismi de Revna demiştim.. Büyük mü konuştum bilmem çünkü o hafta cinsiyetini göstermeyip bizi gıcık eden bebeğimizin cinsiyetinin 13. hafta da hastanede ki başka bir doktor tarafından %99 erkek olduğu haberini almamızla mini bir şok yaşadım. Allah sağlıklı hayırlı evlat versin gerisi hikaye ama içime doğmuştu, daha gebe olmadan rüyasını görmüşüm, günde 1 kg yeşil ekşi erik yiyor, bulamazsam havucu limona batırıp yiyordum… Kısmet… Bu küçük şok 1 saat gibi kısa bir sürede atlatıp üzerinde lacivert külotu olan bebek desenli hamile bluzu bile almıştım..

16. hafta kendi doktorumuzla olan randevumuzda cinsiyetten emin olmak istedik ama popişini aşağıya dayayıp gel keyfim gel yatan bebek bir saat boyunca merdiven inip çıkma ve tatlı yeme girişimlerimize rağmen göstermemekte kararlı olunca doktorumuz önümüzdeki hafta yolun bu tarafa düşerse uğra yine bakalım dedi. Doktor böyle der de ben durur muyum hemen haftasına yine gittik veeeeee büyük an doktorumuzun tebrik ederim bu bir kız bebek demesiyle ben sevinç çığlığını bastım. İşte bize de olmuştu ultrason daha doğrusu doktor yanılmıştı… İsot da ben de yüzümüzde kocaman bir gülümsemeyle çıktık hastaneden… Tam bir kız delisi olan ablam erkek dediğimizde sakince hayırlı olsun derken kız olduğunu duyunca havalara uçtu ve ne kadar daha dur bir 5-6 aylık olsun uyarılarıma rağmen örgü işlerine başlayıp neredeyse her gün bir hırka bir yelek örmeye başladı🙂kız

Bir Cevap Yazın

