Maraton başlıyooorrr :-)


alışverişArtık alışveriş zamanıııı… 5. ay bittip 6. ayın içinde olduğum o günlerde aklım fikrim hep kendimi zor tuttuğum bebek alışverişindeydi… Fazla abartıya kaçmamaktı niyetim fakat bunu yapmakta bu kadar zorlanacağımı bilmiyordum. Çevremdeki annelere, bloglara, forumlara danışa danışa kendime bir liste oluşturdum. becerebilirsem buraya ekleyeceğim.. Alma işine gelince Eminönündeki Havuzlu han, Unnado, Zarababy, H&M, Butikbebe vazgeçilmez adresim oldu… E hal böyle olunca ev 0-3 aylık bebek kıyafetleri ile doldu taştı..

Bu alışveriş süreci nedeniyle ki doğurduğum güne kadar bitemedi :-)ayrıntılarda boğulmayı bir hayat şekli haline getiren bendenizin peşinde yok kapı süsü, yok anne-kız takım lohusa tacı, yok tüm bunlara da takım battaniye-takı yastığı, ablam ve yeğenim Büşü helak oldular . Sanırım yıllarca kuş görmek istemeyecekler :)…Bebek şekerlerine tüldü,kurdeleydi, kavanozdu şekerdi, illaki küçük pembe güllü lokumdu, aksesuardı aramaktan ve almaktan İsotun da iflahı kesildi… Ablamın da, Büşü’nün de, İsot’un da, üşenmeyip bana keçe bebekler yapan canım arkadaşım Rose®moon’un hakkı nasıl ödenir bilmem…

Evet belki yorucuydu ama ortaya çıkan ürünler gerçekten tüm bunlara deydi dedirtti. Sırf çevremdekiler mi uğraşan kendimde uğraştım durdum, yok etiket tasarla yok bastıracak yer ara taaaaaaaa çanakkalelerde bul kargoyla,havaleyle iş bştir, karnı burnunda doğurduğum güne kadar sokaklarda koştur malzeme topla, eve gel aldıklarını uygula derken bende bu gebeliğim nasıl geçti anlamadım…

Bu sırada küçük kelebeğim kah tekmelerinin şiddetini arttırıp annesini sevindiriyor kah bütün gün uyuyup gene annesini endişelere boğup hastane yollarını tutturuyordu… Onu görmek öyle güzel ki… Evden çıkıp hastaneye gittiğimiz toplasan 3 km’lik yol her defasında bana sanki saatler sürüyor heyecandan… O masaya yatıp onun o kıpır kıpır  minnak ellerini ayaklarını gördüğüm anda bulutların üzerine çıkıyorum resmen, hiç bitmesin istiyordum o anlar… Bebişimizin gelişimi, boyu, posu hepsi çok iyiydi maşallah, endişelenecek bir durum yoktu ama ahhhh ahhhh… annelik=endişe kulübü başkanlığı…

Bir Cevap Yazın

